martes, 23 de marzo de 2010

Avui dimarts

Hola nois,
Avui hem fet la etapa .M'hamid-Tata. Tota una travessa ja que dels 300 kms que hem fet 250 els hem fet sense trovar res de res. Ni un sol nomada, ni un sol toureg, res de res de res....quina passada.....nomes el jaume i jo perduts enmitg de les planuries del sud.......be si es veritat que hem passat 2 controls militars al cul del mon...
Despres de sortir de M'Hamid hem fet una paradeta a oasis sagrat a l'entrada del Iriki.....despres hem fet uns 50 kms vorejant el erg gheggaga. Un desert de dunes de veritat que l'hem anat passat de revolcada en revolcada....una maravella de paisatge.....
Despres el Iriki de veritat....res de mariconades....kms i kms de planuries i saps que t'acostes al centre del llac quan el terra comença a estar mes i mes humid fins el punt que has de reduir 1 o 2 marxes per poder seguir avançant....al principi t'entra un yuyu important pero t'hi acabes acostumant.

Finalment unaltra dossis de planuries amb molta pedra rodona i no tant rodona (com les que li agradem al ximple del iscle).....

La tempertaura de tot el dia ha estat entre 35 i 38 graus....si si no m'he vegut l'enteniment.

La anecdota de la jornada ha estat que ens ha fallat la pata de cabra de la GS d'en jaume, pero ens ha passat a centre de Tata.....no te digo naaa si ens passa la mitg del no res...

Dema etapa reina de Tata a Tan-Tan....nomes 450 kms...

Albert


Enviado desde mi BlackBerry® de Vodafone

3 comentarios:

  1. Ja a començat a donar problemes la BMW ,,,,, encara sort que amb una KTM al costat sempre estaras salvat je jeje
    Seguir gaudint bandarres
    Salom

    ResponderEliminar
  2. Si pero no diu res del remiendo que varem tenir de fer a la ktn ahir. I les eines les porta la bmw perque a la kati no hi ha lloc....

    ResponderEliminar
  3. ENveja, enveja, enveja.... llac Iriki, encara recordo el tè verd allá al mig (que jo no em vaig pendre), i l'estrujada del Jaume amb la DRZ. I el llargandaix gegant amic del Ramsés !!!!

    ResponderEliminar